czwartek, 17 lipca 2014

"Intruz"


Opis filmu"Ekranizacja powieści Stephenie Meyer, autorki "Sagi Zmierzch".W rolach głównych Saoirise Ronan i Diane Kruger
Obca rasa zwana Duszami najeżdża Ziemię, przejmując kontrolę nad ciałami i umysłami ludzi. Ci, którym udało się uniknąć zasiedlenia przez Dusze, pozostają w ukryciu. Melanie Stryder (Saoirse Ronan) zostaje schwytana. Do jej ciała zostaje zaimplantowana Dusza o imieniu Wagabunda, która próbuje zawładnąć jej wspomnieniami i wolną wolą. Melanie stawia jednak opór i z czasem udaje jej się porozumieć z zamieszkującą jej ciało i umysł istotą. Ścigana przez bezwzględną Tropicielkę (Diane Kruger), dziewczyna dołącza do grupy rebeliantów dowodzonych przez wuja Jeba (William Hurt). Choć zostaje natychmiast zdemaskowana przez grupę, unika śmierci z ich rąk, by wspólnie spróbować znaleźć sposób na przeżycie dla Melanie i Wagabundy" (canal +)

Moja opinia: Film "Intruz" zaczyna się dość banalnie, kobieta imieniem Melanie ucieka przed "obcymi" w ciałach ludzi, podejmuje nawet desperacką decyzje, wyskoczenia przez okno, byle nie mieć tej strasznej duszy w środku, ale przeżywa. Do ciała wyłożona została "kosmiczna" dusza, okazało się jednak że jego poprzednia właścicielka stawia opór! Film bardzo ciekawy i mimo woli strasznie wciąga, bardzo dobrze zrobiony, moim zdaniem może czegoś nauczyć mianowicie jak się przełamać i popatrzeć obiektywnie na świat. Dotyczy to "obcych" i ludzi. Ale nie spodziewajcie się że te całe rasy się pogodzą... Film bardzo dobrze zrobiony, duży plus za dopasowanie ról.




Polecam dla osób: Teraz żałuję że dałam taki podpunkt ;) Hmmm, dla osób szukających głębi w oczach, ludzi którzy są silni i wierzą w dobroć ludzi, głęboko schowaną. Nie musisz lubić science fiction żeby zrozumieć głębię tego filmu ;)

Podsumowanie: Nie jest to najlepszy ani najgorszy film jaki widziałam ale, jestem zadowolona że go obejrzałam. Więc wydaje mi się że możecie spokojnie obejrzeć. A co do spokojnie... Ten film jest przeznaczony dla szerokiej gamy odbiorców. No może po za dziećmi z przedszkola ;p

Szczegóły: 
GATUNEK: thriller, science fiction
PRODUKCJA: USA
REŻYSERIA: Andrew Niccol
W ROLACH GŁÓWNYCH: Saoirse Ronan, Jake Abel, Diane Kruger, Max Irons
SCENARIUSZ: Andrew Niccol


W kolejnym poście: "Stażyści" 







9 komentarzy:

  1. fajne oglądałam bardzo lubię starzystów i też bym tak chciała jak oni
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.p;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale po twoim poście postanowiłam obejrzeć ;-)
    A co do bloga to bardzo fajny i przejrzysty, przyjemnie się czyta i miło poznać opinie innych ludzi na temat danego filmu.

    Zapraszam do mnie niebieskie-autostrady-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z chęcią odwiedzę twojego bloga. ;)

      Usuń
  3. Zanim przeczytałabym książkę, z pewnością nie obejrzę tego filmu. Szczególnie, że wolę zupełnie inną tematykę.

    aoi-fotoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy tak mają, moja przyjaciółka na przykład, czeka z obejrzeniem filmu do skończenia książki :) Dzięki za komentarz.

      Usuń
  4. Postaram się obejrzeć, nie wiem tylko, czy przypomina "Zmierzch" (który oglądało się całkiem przyjemnie, szczególnie końcową walkę pomiędzy "dobrymi" i "złymi") :D
    chyba-oczytany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę ciekawy, ale nie porównywałabym go do "Zmierzchu" Po prostu jest w miarę fajny. ;)

      Usuń

Każdy komentarz daje motywacje do wystawiania kolejnych postów. Liczą się wszystkie, nawet te bąknięcia typu "spoko""fajny blog". Śmiało podawajcie linki do siebie, z przyjemnością wejdę ;)