wtorek, 15 lipca 2014

Na sam początek ;)

Witajcie ;)

 Trochę o mnie... Mam na imię Monika, mieszkam na wsi, mam sporo zwierząt, interesuje się literaturą, fotografią i filmem (wiele więcej ale nie będę zawracać wam tym głowy)

 Trochę o blogu... Blog ten dotyczył będzie filmów ale nie tylko... Mam nadzieję że wplotę troszkę innych zainteresowań, ale narazie pozostańmy przy filmach bo to nasz temat przewodni ;)

Trochę o komentarzach...   Przyda się każdy, negatywny, pozytywny obojętny. CIESZĘ SIĘ NAWET ZE ZWYKŁEGO "FAJNIE"Jeżeli z czymś się nie zgadzasz napisz to w komentarzu, jeżeli to mnie zainteresuje, może podyskutujemy po za blogeim ;)



Trochę o współpracy... Zależy mi na rozwoju tego bloga i życzę wam tego samego. No to może wspólnie do tego doprowadzimy ;> Moje propozycje;

 1.Zostawcie spokojnie adresy blogów, z przyjemnością wejdę ;)
 2. Zachęcam do obserwacji, w większości będę odwazjemniać
 3.I chcę też zaproponować nowość ;) Jeżeli chcesz żeby twój blog znalazł się w liście blogów które polecam (po prawej stronie) napisz to w komentarzu, wtedy przejrzę twój blog i prawdopodobnie umieszcze w tej liście.
 4. Jak ktoś jest zainteresowany tworzeniem bloga razem ze mną, zapraszam ;) Piszcie w komentarzach. Tylko raczej nie na stanowisku administratora... Na to trzeba zasłużyć ;p

 Zapraszam już na pierwszy tematyczny
wpis ;) Myślę że pojawi się w tym tygodniu.i

28 komentarzy:

  1. Zapowiada sie fajnie! Obserwuje!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OKOKOK może być fajny, u mnie nawet jest konkurs, gdzie możesz zareklamować swojego bloga:
    lordsofthegaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. blog zapowiada się świetnie ;) czekam na nowy post i zapraszam do siebie http://my-life-my-mirror.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post będzie jeszcze w tym tygodniu, najdalej w poniedziałek. Dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  4. Genialnie się zapowiada, będę zaglądać :D
    julietsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczymy co będzie dalej, zapowiada się ciekawie :)

    www.obejrzyjmy.blogspot.com (+zaobsewuj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam twój blog prywatnie ;) Ładne butki ;*

      Usuń
  6. Fajnie się zapowiada, będę wpadać :p
    _________________________
    wszedzieksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo moja imienniczka ;) Powodzenia w blogowaniu :)

    Mogłabyś mi pomóc i kliknąć w linki w poście ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2014/07/wishlist-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że mamy takie samo imię :)
    Blog zapowiada się bardzo ciekawie. Będę tu czasem zaglądać :)
    Życzę powodzenia w pisaniu bo na 100 % się przyda

    http://wez-olowek-i-narysuj-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie Moniki, super dziewczyny ;D z przyjemnością wejdę na twojego bloga

      Usuń
  9. *.* Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga. Mmmm :) Czekam na pierwszego tematycznego posta. Zapraszam też domnie, dopiero się rozkrecam http://blueberryredstrawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie* przepraszam :(

      Usuń
    2. z chęcią wpadnę, spoko mi też zdarzają się takie błędy. Dzięki za komplement o wyglądzie bloga ;*

      Usuń
  10. Ładny blog. :) Tło jest bardzo pasujące. :) Przejrzysta czcionka, lekki styl pisania - słowem blog zasługuje na sześć z plusem. ;) Interesuję się tematyką filmową, więc jestem ciekawa, co nam polecisz. Z niecierpliwością czekam na nexta. ;* Obserwuję. ;* Wpadnij do mnie przy chwilce czasu:
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Dzięki :) z chęcią wejdę na twój blog ;) Dzięki za obserwacje ;)

      Usuń
  11. Hej. Dodałam już obserwatorów (prześladowcow) na mojego bloga. Zapraszam :) http://blueberryredstrawberry.blogspot.com/?m=1
    Czekam z niecierpliwością na kolejnego posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, już wpadam i dodaje twój blog do "prześladowanych" ;)

      Usuń
  12. świetny blog! :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://jasecool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna tematyka bloga, naprawdę! Czuję,że jeszcze tu zajrzę :)

    Zapraszam również do siebie -> http://magicalsleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i chciałam serdecznie polecić film pt."Mój przyjaciel Hachiko" ;)

      Usuń
    2. No tak, to bardzo fajny film... Może głupio się przyznać ale się na nim wzruszyłam :) Z chęcią zajrzę na twojego bloga :)

      Usuń

Każdy komentarz daje motywacje do wystawiania kolejnych postów. Liczą się wszystkie, nawet te bąknięcia typu "spoko""fajny blog". Śmiało podawajcie linki do siebie, z przyjemnością wejdę ;)