niedziela, 17 sierpnia 2014

TOP 10 BAJEK (według mnie)

Stworzyłam taki mini rankingi najlepszych bajek i filmów według mnie, oto pierwsze rankingi mianowicie bajek. Zapraszam do komentowania.


Bajki nowe, dobre ale nowe

Miejsce 1: "Krudowie"
Miejsce 2 "Madagaskar" (wszystkie części)
Miejsce 3: "Merida Waleczna"
Miejsce 4: "Zaplątani"
Miejsce 5:"Kraina Lodu"
Miejsce 6: "Jak wytresować smoka"
Miejsce 7: "Kung fu Panda"
Miejsce 8: "Strażnicy Marzeń"
Miejsce:9  "Odlot"
Miejsce 10: "Tajemnica Zielonego Królestwa"


Bajki trochę starsze, i trochę lepsze od tych wyżej :) 

Miejsce 1: "Król Lew"
Miejsce 2: "Epoka Lodowcowa" (wszystkie części)
Miejsce 3: "Shrek"  (wszystkie części)
Miejsce 4: "Pocahontas"
Miejsce 5: "Mustang z dzikiej doliny"
Miejsce 6: "Piotruś Pan"
Miejsce 7: "Zakochany Kundel"
Miejsce 8:  "Tarzan"
Miejsce 9: " Dinozaur"
Miejsce 10: "Toy Story"

Monika G (ja)







8 komentarzy:

  1. Fajny ranking, ogólnie kocham oglądać bajki. :) Król Lew - uwielbiałam tę bajkę, Shrek nadal mnie bawi! :D Jeśli chodzi o ranking starszych, to dodałabym Spongeboba Kańciastoportego (właściwie to serialo-bajka). ;)
    Pozdrawiam i dodam, że podoba mi się to: Obejrzysz? Obejrzę! Obejrzyj! ;D

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz :) Twój blog zaobserwowałam bo bardzo ciekawy... :*

      Usuń
  2. Król lew najlepszy!! hehe super ranking. Zapraszam do mnie :P http://sebastiangargas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na post! :) Ja jednak wolę Disneyowskie seriale, np. "Violetta", ubóstwiam ją! :D

    ♥Serdecznie zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja nie przepadam za tymi serialami. Jak wystawiałaś link bloga w napisie serdecznie zapraszam?

      Usuń
  4. Super ranking, uwielbiam ogladac bajki i wszystkie widzialam, ktore podalas, sa naprawde super i polecam wszystkim, ktorzy ich nie widzieli. :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, czekałam na komentarz od Ciebię. Też lubię oglądać bajki ;) Już dziś ranging filmów które są moimi ulubionymi :) Dzięki za komentarz

      Usuń

Każdy komentarz daje motywacje do wystawiania kolejnych postów. Liczą się wszystkie, nawet te bąknięcia typu "spoko""fajny blog". Śmiało podawajcie linki do siebie, z przyjemnością wejdę ;)