niedziela, 24 sierpnia 2014

Ranking fimów czyli TOP 10 według mnie


Stworzyłam ten ranking najlepszych filmów ale powinien nazywać się rankingiem moich ulubionych filmów i jestem pewna że większość się nie zgodzi bo mam odmienny gust :) Jednak jeżeli część tych filmów jest w waszej top 10 to piszcie koniecznie w komentarzach
;)



RANKING:

Miejsce 1: "Harry Potter" (wszystkie części) *
Miejsce 2  "Władca Pierścieni" (również wszystkie części) + "Hobbit" (wszystkie części)
Miejsce 3: " Piraci z Karaibów " (wszystkie) **
Miejsce 4: "Jeździec znikąd"
Miejsce 5: "Strażnicy Galaktyki" ***1
Miejsce 6: "Awatar"
Miejsce 7: "Marzyciel"
Miejsce 8: "Opowieści z Narni"
Miejsce:9  "Intruz" *** 2
Miejsce 10: "Alicja w Krainie Czarów"****


*   Harry Potter też jako książka jest u mnie numerem 1
**     Nie mogę doczekać się kolejnej części "Piratów z Karaibów"
*** 1 i 2    Już pisałam o "Strażnikach Galaktyki" i "Intruzie"
**** 40% filmów które podałam są z Johnnym Deppem!!! Dopiero to zauważyłam

5 komentarzy:

  1. No racja, trudno się zgodzić co do niektórych, ale jak najbardziej jestem za Potterem i Marzycielem, widzę że większośc to po prostu Johnny Depp ;) jednak Jeździec to wg mnie niestety najgorszy film Johnnego ostatnich lat. Polecam Transcendencję z nim, mi się podobała ;)

    http://dziesiatamuzamichalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, z chęcią wpadnę na twojego bloga. Dopiero o zestawieniu rankingu zobaczyłam że Depp jest w 40% filmów... "Jeździec znikąd" bardzo mi się podobał ale wiem że nie wszyscy podzielają moje zdanie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cóż, mój gust jest zgoła odmienny, bowiem jedynie tolkienowska trylogia znajduje się na mojej top liście. Reszta wymienionych przez Ciebie filmów to jak dla mnie typowa komercha (no może poza Marzycielem), za którą aż tak nie przepadam, ale mogę obejrzeć dla "odmóżdżenia". Ale wiadomo - co gust to gust :)

    Pozdrawiam i zapraszam - Kyasarin z http://w-filmowym-klimacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za komentarz. Cieszę się że chociaż filmy na podstawie powieści Tolkiena Ci się podobają. Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania ;)

      Usuń
  3. Nie oglądałam co prawda "Jeździec znikąd" i " Strażników Galaktyki" i "Władcy pierścieni", ale po za tym to wszystkie. Może w innej kolejności, ale mamy podobny gust. :D
    Pozdrawiam.
    Zapraszm do mnie -> Klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje motywacje do wystawiania kolejnych postów. Liczą się wszystkie, nawet te bąknięcia typu "spoko""fajny blog". Śmiało podawajcie linki do siebie, z przyjemnością wejdę ;)