piątek, 17 października 2014

Wybaczcie mi za długą przerwę... Na przeprosiny "Czarownica"

"Czarownica"

Szukając odpowiedniego opisu tego filmu załamałam się  czytając różne z różnych stron uznałam że ni jak nie zachęcą was o oglądania, mogą nawet zniechęcić. Postanowiłam napisać swój opis:

Opis: Film czarownica na podstawie słynnej "Królewny Śnieżki" Disneya... W magicznym lesie żyją różne magiczne stworzenia, przykładem jest wróżka Diabolina, jest ogólnie szanowaną i znaną postacią... Wszystko układa się wspaniale, Diabolina wyrosła na najpotężniejszą wróżkę i zostaje strażniczką kniei a w dodatku się zakochała. Niestety głupi ludzie widząc potęgę  kniei, nie odmówią sobie przyjemności zniszczenia jej... Diabolina dostała brutalnie potraktowana przez ludzi i jedyne czego pragnęła to zemsty, stała się czarownicą siejącą strach wśród mieszkańców królestwa a nawet kniei. Nawet rzuciła klątwę na dziecko króla... Pytanie tylko czy na pewno jej serce już zawsze będzie lodowate?

Moja opinia: Według mnie film bardzo ciekawy, nie jest to najlepszy jaki wdziałam ale chętnie do niego wrócę nie raz... Pokazuję do czego prowadzi zemsta i że należy dwa razy zastanowić się zanim powie się coś w gniewie... Efekty specjalne klasyfikuję do bardzo dobrych :) Nie śmiem porównać się tego filmu do oryginału Disney, ponieważ to całkiem inna bajka, dosłownie :)






Szczegóły:

gatunek:Familijny Fantasy
produkcja:USA
premiera: 30 maja 2014 (Polska) 28 maja 2014 (świat)
reżyseria:Robert Stromberg
scenariusz:Linda Woolverton
w rolach głównych: Angelina Jolie
                                   Elle Fanning
                                 Sharlto Copley










\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje motywacje do wystawiania kolejnych postów. Liczą się wszystkie, nawet te bąknięcia typu "spoko""fajny blog". Śmiało podawajcie linki do siebie, z przyjemnością wejdę ;)